Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009

Ποιοι είμαστε;

Είμαστε οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος της Στ΄Τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας.
15 όλοι κι όλοι. 7 κορίτσια και 8 αγόρια.
οι 7 Χάριτες και οι 3+5 Σωματοφύλακες όπως λέει και ο δάσκαλός μας.

Ποιες είναι οι 7 Χάριτες και ποιοι οι 3+5 Σωματοφύλακες;

Ιδού λοιπόν:

οι 7 Χάριτες:
η Άννα, η ντροπαλή
η Αλεξάνδρα, η τελειομανής
η Διδώ, η χαϊδεμένη
η Μυρτώ, το δελφινάκι
η Κατερίνα, η σιωπηλή
η Εβίνα, η ευαίσθητη και
η Ελλήνα, χαμογελαστή

και οι 3+5 Σωματοφύλακες:

ο Στέλιος, ο πρόεδρος
ο Κώστας, ο αυθόρμητος
ο Νίκος, ο υπουργός των οικονομικών
ο Νικόλας, ο τολμηρός
ο Μήτσος, ο ζαχαρό
ο Δημήτρης ο ευγενικός
ο Γιάννης, ο μαχητής
ο Εμιλιάνος, ο επαναστάτης.

και τι κάνουν οι 7 Χάριτες και οι 3+5 Σωματοφύλακες στο διαδίκτυο;
ιδού η απορία.

11 σχόλια:

  1. Σήμερα ζητήσαμε από τους δασκάλους να μας πάνε εκδρομή. Δυστυχώς η πρόταση μας δεν έγινε αποδεκτή
    Ελπίζουμε την άλλη εβδομάδα να μας πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειομανης:ποθεν εσχε ο προσδιορισμος μου???
    γιατι μυριζομαι κουτσομπολιο με τον πατερα μου.........!!!!!! ;)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει, έλεγε η γιαγιά μου.
    όσο για το κουτσομπολιό που λες, άκουσες να λένε κανέναν άνδρα κουτσομπόλη; Αυτός ο τίτλος ανήκεο στις γυναίκες. ...!!!!-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. m m m m m m ........kai poios eipe pws oi antres den einai kotsobolhdes??????????????eeeeeeeeee????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να κάνουμε μια συμφωνία;
    Να γράφουμε ελληνικά και όχι κάτι ανάμεσα σε ελληνικά και αγγλικά;
    Απορώ και εξίσταμαι.
    Στο σχολείο γράφετε ελληνοαλαμπουρνέζικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ok!!!!!!!!να γραφουμε ελληνικα!!σου δινω την διευθυνση του blog που εφτιαξα για να πας να το δεις!!!(prisonbreakalexandra.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το blog μου ειναι το prisonbreak.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια ελληνα !!!!!!!!!! τι κανεις??????????? κανενας αλλος δεν μπηκε..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή